Tovaas yao

Engelska prov

Kategori: most of the crap

Hejsan!
Kom nyss hem från skolan, hade engelska prov, det gick väll så där, 83% fick jag iaf, förra gången fick jag 100% så jag har då inte blivit bättre XD. Men grejen är den att jag har börja ta lätt på saker, gissa hur härligt det är! Om jag inte kan nåt så sitter jag inte och rullar tummarna där och får panik för att jag inte kan det utan jag går vidare till nästa grej. Jag tipsar alla att försöka göra det för det är super jobbigt att bli stressad på prov, förra matte provet blev jag super stressad och då går det ju inte att räkna. Men bara för att man tar lätt på saker betyder inte det att man är slarvig.

                                   

Ha det lovely!
Tova

Kommentarer

  • Alice säger:

    Vi har inte fått veta hur många rätt vi har!!! och vi har typ aldrig fått veta hur många % xD

    men det var ju jätte bra!!! (:

    2011-04-19 | 19:45:37
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: