Tovaas yao

Modo i Elitserien

Kategori: Modo hockey

Hej!
Nu tänkte jag passa på att skriva lite om fredagens match mot SSK skulle egentligen skrivit igår men jag hann inte, kollade på Rosa Pantern 2 XD. Men som ni kanske vet så vann Modo med 2-0. Målen kom inom loppet av 8 sekunder. Men det andra målet var inte lika roligt tyckte jag eftersom att en taklampa gick sönder här når dom gjorde mål XD. 
Första målet: Glädje fnatt, hoppade och råkade slå sönder en glas lampa som hängde i taket (fast det var inte jag som gjorde det). 
Andra målet: Plocka glas skärvor från golvet och dammsuga resten XD
Men det var väldigt roligt. Men inte så mycket tid till att se det andra målet dock:(
Sen när dom vann kändes det seriöst som om dom vann SM-guld! I tidningen (ÖA) igår var det typ 15 sidor om det. "Hela" Ö-vik var i exstas, iaf den dal av Ö-vik jag var i XD.
Det ända som var dåligt var att det var helt slutsålt, eller det är ju jätte bra men jag ville vara där. Biljetterna tog slut kl. 10.00 i torsdags så det blev som det blev o_O.

 
Men nu kommer ju guldet nästa år istället XD

Kramar!
Tova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: