Tovaas yao

Naturens hemska gång

Kategori: most of the crap

Hejhej!
Vaknade för typ 2-3 timmar sen och på dom timmarna har jag lämnat lillebrorsan på fritids, vara ut och sett nåt hemskt och starta en tvätt men mest har jag lyssnat på musik och så.
Men när jag var ute, eller satt på altanen som jag egentligen gjorde (så varmt och skönt ute nu) så såg jag våran grannes katt som kom stolt trippande fram på en annan grannes gård med en mus i munnen, eller när jag tänker efter så kanske det var en fågel... aja nu kallar vi det mus XD. Hemskt, men den la sig sen i skuggan med musen, sen började det riktigt hemska. Den lille stackarn försökte ju fly men då började ju katten leka med den. Usch, allt jag säger.
Men man kan ju inte bli arg på katten eftersom det ligger i dens natur att jaga och så. Det är ju lite som vi människoir, vi dödar ju oxå djur, men vi gör det för att äta kan man ju tänka men det är ju typ hur mycket som hälst av det vi dödar som slängs. Han (katten) kanske gjorde likadant, åt lite, slängde resten.
Aja, det var iaf hemskt och man tycker super duper mega synd om musen.
 
För dom är ju rätt så söta eller hur?

Kram!
Tova

Kommentarer

  • Alice säger:

    Sv; Menar du färgen bakom inläggen??

    jaa det kan jag visa!! jätte kul att du kommer med förslag!! (:

    2011-04-29 | 13:16:31
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: