Tovaas yao

Det lovely 50-talet

Kategori: most of the crap

God morgon! God förmiddag! 

Kollade in den här bloggen igår och blev typ kär i den. Ni som har varit inne på blogg.se vet säkert vilken det är men jag tänkte ändå tipsa om den. Tjejen som har den här bloggen verkar vara super cool och hon har pricis den stil jag älskar: 50 tal! Älskar verkligen 50-talet, musiken, kläderna, håret och bilarna. Om jag skulle vara modigare så skulle jag nog se ut nåt åt det håll hon ser ut. Men nu är ju inte jag det:( Men snart så.
Bloggen heter Sixteen Tons och om du vill gå in på den så är länken här: http://etoiles.blogg.se/ 
Riktigt cool enligt mig <3

 
Hur snygga som helst!



                

    
Världens grymmaste band, The Baseballs, spelar 50-tals rockabilly så det svänger


Världens grymmaste band, The Baseballs, spelar 50-tals rockabilly så det svänger

Kramar 
Tova

Kommentarer

  • Alice L säger:

    Jag har visat hur man lägger upp ett youtube klipp på min blogg!!

    när du skrev att om någon kunde visa så kom jag på att jag kan ju det!! hehe xD

    men kika in på min blogg, där finns ett inlägg om hur man gör! (:

    kram (:

    2011-04-16 | 18:04:37
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: