Tovaas yao

Välkänt namn till Modo Hockey

Kategori: Modo hockey

Halloj!
Var nyss inne och kollade på Modo Hockeys Hemsida och såg detta:

Peter Forsberg förstärker MODO Hockeys organisation

MODO Hockey förstärker sin organisation med ett välkänt namn. Peter Forsberg har utsetts till biträdande General Manager.

Forsberg kommer att arbeta mycket nära föreningens GM Markus Näslund. Han kommer att vara rådgivare i sportsliga frågor och göra egen scouting av spelare. Forsberg kommer också att bistå med marknadsföring av klubben.

- Det är jätteroligt att Peter vill använda sina erfarenheter och sina kontakter till att hjälpa MODO Hockey. Vi har en tuff säsong bakom oss och utmaningarna framöver är stora. Det känns väldigt bra för mig att ha Peter i mitt team när vi nu satsar framåt, säger Markus Näslund.

Peter Forsberg börjar sin tjänst omedelbart.

- När jag funderade över min framtid var det självklart att jag på något sätt vill hjälpa mitt MODO. Den här rollen känns helt perfekt. Det ska bli kul att tillsammans med Markus och resten av teamet bygga framtidens MODO, säger Peter Forsberg.

- MODO HOCKEY MEDIA * Patrick Edlund, redaktör modohockey.se * Hasse Andersson 2011-04-20 12:08 -

Kommentarer

  • Alice säger:

    Sv; det kan bero på att det är fel inställt i stilmallen, alltså själva storleken!

    eller så kan det vara fel på bilden, att den är i fel format!! men det brukar ofta funka ändå!!

    men om du vill så kan jag kanske kika på det!! hehe xD det är inte säkert jag vet jag som har gått snett men kanske!! :D

    2011-04-20 | 14:22:40
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: