Tovaas yao

Sommar betyder ju faktiskt att man ska va ute

Kategori: most of the crap

Tjosan!
Det var ett tag sen sist. Har ju varit i Östersund och direkt efter det for hela familjen upp till Skellefteå där farmor och farfar har sin sommarstuga och efter det så stack vi direkt till Torpet, så jag har varit lite busy.
Och sen efter matchen ikväll (fotbollsVM) så ska vi tillbaka till Torpet.
Kom bara hit till Ö-vik idag för att gå på bio med några kusinerna och en del av familjen, Harry Potter var det vi såg.
Var på bio i typ söndags oxå, då var det Kronjuvelerna som gällde.
 

Men jag hoppas att ni överlever utan mig ett tag till för jag kan inte mobilblogga heller för den delen, har tappat bort min mobil så :(

Måste oxå passa på att tacka för denna otroligt fina kommentar
KommentarTid 
Vera om Östersund ju:
Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!
IP: *********


Aja
Ha det lovely!
Tova 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: