Tovaas yao

Marsvinen, i bilder

Kategori: most of the crap

Hej!
Jag fick ju en fråga om jag kunde lägga upp lite bilder på mina marsvin.
Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilderna i måndags och så blev det ju inte, men här kommer dom: 


Violetta heter detta söta marsvin och är mitt, gullig va?


Detta är Lola och hon är ju ett släthårigigt marsvin. Fast hon är min lillebrors marsvin.


Majas (lillsyrran) lilla Vixy!

Som ni kanske fattar så äger vi varsitt marsvin fast vi tar hand om dom tillsammans.
Men marsvin är flokdjur så därför har vi tre.
Alla är tjejer (som namnen kanske avslöjar XD), tjejer är snällare mot varann än va hanar är, typ.
Dom är snart 2 år, kanske inte, dom fyller iaf 2 i ocktober.


Deras ute bur.

Ikväll ska jag och tjejerna sova i tält i trägårn hemma hos mig.
Ska alltså ha en helkväll med 2 st underbara tjejer!:D
Aja,
Cio Cio
Tova

Kommentarer

  • Linn säger:

    Söta<3!

    2011-06-16 | 17:08:21
  • Alice [FOTO] säger:

    Awwi så söta, bor dom ute på vintern? :D

    2011-06-18 | 10:51:48
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: