Tovaas yao

Ska ta sy

Kategori: most of the crap

Hejsan!
Idag i skolan hade vi ju cykeldag, det gick väl sådär.
Vi hade oxå träslöjd, sista för terminen. Och sen i sjuan kommer jag att ha sy eftersom jag har valt det.
Både lite skönt och tråkigt att det var sista. Men sy tycker jag är roligare så det var ett ganska enkelt val ändå.

                              V I L K E N   Ä R   D I N   F A V O R I T   S L Ö J D?

Vi fick oxå fika, en klasskamrat som bjöd alla 33 elever + 4 lärare. Så snällt och yummi som det var.

Känns lite konstigt att det bara är 2 vanliga dagar kvar, och dom är ju inte äns vanliga så.
Men på fredag bliré skolavslutnig i kyrkan jallfall!

Ha det lovely!
Tova

Kommentarer

  • Alice [FOTO] säger:

    Jag gillar både sy och träslöjd XD

    så valet blev ganska svårt för mig, eller inte svårt men lite klurigt! fast tillslut blev det att jag tog trä (:

    jag kännde att det finns typ mer att göra där, eller typ xD :D

    2011-06-07 | 15:41:37
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: