Tovaas yao

Converse

Kategori: most of the crap

Hej, här kommer jag med en fråga; Varför har Converse skorna blivit så populära? Jag menar inte varför det är så mångs som äger sånna, utan man brukar ta kort på dom... låter lite konstigt men det är ju ett par typiska modell skor. Man brukar lägga upp dom på bloggen eller så. Jag tycker dom är väldigt snygga, men på bilder...? Jag tror faktiskt ett par, tror jag, kan vara fejk. Kollar inte så noga men dom har inget sånt här märke. 


Finns typ tusen olika Converse
i olika modeller.

 
Inte så snygga enligt mig.


Jag blir jätte glad av alla färger XD!


As coola!
(Men är det riktiga convers?)


Sånna här bilder ser man ofta


Världen vid ens fötter XD

Lite bilder på Converse skor där då, men om det är någon som vet, kommentera gärna!
Ha det bäst!
// Tova

Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför gör du reklam för ett skomärke?

    2011-04-04 | 17:13:17
  • Sofia Sandin säger:

    -nä, inte så snygga .. :I
    -jag blir oxå JÄTTEGLAD av alla färger!
    -nä, det är säkert inte riktiga converse :(
    -ja, det ser man juh ganska ofta!
    pussi <3

    2012-12-25 | 15:43:45
    Bloggadress: http://iprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: