Tovaas yao

Fejk tofs

Kategori: Importent stuff

God eftermiddag folket!

Tänkte berätta en liten grej nu, det är nämligen så att jag var på stan igår och fixade lite grejer. Då passade jag på att gå in i en liten butik som säljer garn. Min mamma hade sett en annons i tidningen, den lokal (ÖA), att dom skulle sälja pälsmössor så vi (jag och mamma) kollade upp det då. När vi kom in så var det en sån mössa, men bara själva mössan, ingen pälsboll på alltså. Jag tror nog att man kan... sy är fel ord, jag tror ni vet vad jag mena, panik, just det, virka heter det tror jag... aja. Sen gick vi in och såg en pälstofs, men den var fejk! Gjord av bomull eller nåt sånt, Bra va!? Men nu finns det ju en fråga, varför använder man då riktig päls till en del tofsar, för man såg inte att det var fejk det fick man läsa på en liten lapp. Det är väl onödigt att föda upp blårävar om det finns tofsar som är fejk och ser bra ut, ser riktiga ut, weird.

Ha det bra iaf
XOXOXO Tova

Ps. Har en bild hemma på en pälsmössa men är inte hemma just pricis nu, kommer sen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: