Tovaas yao

Ny klänning

Kategori: most of the crap

Hejsan gott folk!
Har börjat kamma på en ny klänning som jag har tänkt sy, Modo style XD. Hade tänkt lägga upp en bild på förra klänningen jag sydde men det funkade inte så det får bli nån annan gång:(
Men om det blir nån klänning så blir den klar om typ hundra år, tar lång tid att fixa en. Har haft min andra klänning på mig i skolan idag och igår och man blir så glad när det är så många som märker den (den är kanske lite ögondragande men), man blir bara så glad! Då blev jag jätte insprerad till att göra en till.


Elitseriens snyggaste, enligt mig och antagligen alla andra modoiter ;D
Måste sluta nu
Lots of love
Tova

Kommentarer

  • Alice säger:

    Den var jätte fin! din kläning! först trodde jag att den var köpt!! men den var lite annorlunda!! (på ett bra sätt)

    men jätte fin

    2011-03-31 | 19:49:48
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: