Tovaas yao

Reklam

Kategori: most of the crap

Hej hej!

Har ingenting att göra nu, ingenting att blogga om heller för den delen. Men jag gör det endå.
Idag så har jag gjort ganska mycket skol jobb men vi är inte hemma nu, inte då heller, jag vet inte. Babblar ganska mycket nu va? Känner själv att det här kommer bli tråkigt att läsa, men nu till the thing: Raklamen för Earth Hour! Eller egentligen är det reklamen för WWF, inte nån som är på tv utan på på nån sida och ni vet. Jag tycker den är lite klatchig: "RIKTIGA HJÄLTAR FLYGER INTE - DOM ÅKER TÅG" Såå klatchig. Jag vet att man inte ska göra reklam på sin blogg. Eller alla stora bloggare skriver ju jätte mycket om prylar och tjänar pengar på det. Dom kan ju t. ex. skriva om att dom kanske ska skaffa en ny dator och då skriver dom märket som på datorn som dom funderar på att köra, typ, "Nya datorn från njsfbdjvbjvbskf* verkar vara riktigt bra, ska kanske köpa den!". Och det tjänar ju njsfbdjvbjvbskf på. Men jag tycker att WWF är bra, eller iaf saken dom jobbar för. Nu har jag trasslat in mig själv va? Hehe
Men jag tycker iaf att den är klatchig.

 Bild från fotoakuten.se

Kram
Tova

* Ett företag som jag hittade på, finns inte på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: