Tovaas yao

Snart 13

Kategori: most of the crap

Hej bloggen och allihopa!

Vet ni vad jag längtar efter, lördag! Jag vet att det är idag men nästa lördag fyller jag år! Så om exakt en vecka blir jag 13. Jag säger alltid till mig själv innan jag fyller år att jag inte ska tänka påre så mycket innan det är typ en vecka kvar för annars börjar man längta så mycket. Men jag började ändå tänka påre typ förra veckan. Men ju mer man längtar dessto roligare blir det, "den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge".


Tänk om man fick en sån här tårta
men jag tror jag föredrar en "vanlig"
tårta, med inte så mycket marsipan, är
inte så förtjust i maripan.

Kram
Tova

Kommentarer

  • Alice S säger:

    Tova, jag vet att du fyller år nästa lördag för att du har skrytit flera veckor. (Kanske bara två men) XD

    2011-03-26 | 20:02:12

Kommentera inlägget här: