Tovaas yao

The Tollefsen

Kategori: Modo hockey

Hejsan!

Sa ju att jag skulle skriva snart, haha!

Uppe på headern står ju bland annat Modo Hockey och jag har ju skrivit om dom men det har inte varit "speciella" inlägg utan mer hur det gick för dom i nån match men nu ska jag skriva om min favorit spelare i Modo: 


Ole-Kristan Tollefsen

55 Ole-Kristian Tollefsen
Varför han är min favorit spelar vet jag inte. Han är inte alls en poängkung, han hamnar nästen alltid i slagsmål. Men jag gillar honom ändå. Jag tror det börja i... skolan! Men vi hade iaf nån matte läxa och man skulle klippa och hålla på och då tog jag en bild på han, sen efter några veckor var det ett repotage om han och sen... jag vet... blev han typ min idol, weird, I know.

Lite fakta om Tollefsen:

Position: Back
Fattning: Vänster
Årgång: 1984 (Han är 26)
Familj: Fru som heter Guru
            Son som heter Philip (som är ungefär 1 år)
Född: I Norge nånstans

+ att han nästan ligger sist i Modos poängliga (23:dje plats av 26), men det måste vi ju inte nämna, eller hur?

XOXOXO
Tova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: