Tovaas yao

Vad är felet på vissa?

Kategori: most of the crap

God kväll allihopa!

Blev rätt så arg när jag såg på tv nyss. egentligen var det min brosa som kollade på Batman och jag satte mig och kollade med honom. Det var ju tecknat och gick på nån barnkanal. Då var det ju krig, eller det var Batman som skulle rädda världen från nån ond gubbe och dom slogs med varandra och fjantade runt, sen vann ju Batman. Men när han slogs med den där killen hade dom som stillbilder på när han hade slagit ett slag och sen stod det typ Boom eller nåt sånt. Och den där killen såg ordentligt tilltuffad ut (den onda gubben); han hade hål i kläderna, tappat nån/nära tänder och hans ansikte var inte vackert.
Min brosa kollade ju på det här men stor spänning och tyckte det var jätte bra. Och jag blir bara jätte arg på att dom vissar det här för unga killar som är ungefär 6 (tror tyvär inte det är några tjejer som tittar på det, en sån här typisk killgrej (hatar när man delar upp killar och tjejer)), när vuxna män (och kvinnor) slåss och dom som tittar på det tycker att det är coolt! Jag blir faktisk förbannad! Hur i helskotta tänker dom gör detta?!


Ser ni?! Han står som han är bäst!

Och sen måttar han in ett slag på nån "ond" gubbe

Är det bara jag som blir förbannad av det här?

//Tova

Ps. Glöm inte Earth Hour om lite mindre än en halv timme!

Kommentarer

  • Sofia Sandin säger:

    nädutova, jag blir superförbannad på att han står som han är bäst! ursch! vad tänker dom med?!?!?
    vi måste säga till polisen!

    Svar: tönt vi är :*
    Tovaa

    2012-12-25 | 15:48:01
    Bloggadress: http://iprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: