Tovaas yao

Jag tänket inte ha massa ettor som rubrik inte!

Kategori: most of the crap

Tjosan folket!
Hemma från skolan nu. Känns som om alla mina inlägg börjar så, Hemma från skolan, vanlig dag idag igen osv osv.
Sitter och lyssnar på Usher och kollar runt på lite bloggar. Men snart ska jag se till att dra mig härifrån och övertala Sarah till att göre en grej och komma på en bra Halloween utstyrsel. Ska till Felix på Halloween fest senare ikväll... Vet att det är typ 2 veckoer sen det var på riktigt men whetever x]

red
Visste ni att jag typ alltid leker med tändare och så? Tja det g¨r jag iaf ;) 

Kommentarer

  • Alice - Bilderbyalice säger:

    sv: jaa jag vet, förlåt men du var ju på stan igår, och jag kunde inte vänta för det tar flera timmar att baka!

    2011-11-13 | 11:02:52
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se
  • Alice - Bilderbyalice säger:

    sv: JAA kommer baka flera gånger sen ;) <3

    2011-11-13 | 11:27:29
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här: