Tovaas yao

Detta

Kategori: most of the crap

Helloj!
Just nu undrar jag varför jag inte lyckas med bra och coola bilder nu, inte för att jag har försökt på sistone utan bara tagit pappas vaddetnuheterförslagskamra för att ta bilder åt bloggen, men nu är jag sugen på att fota bra bilder, men har ingen aning om på vad!
Visserligen har jag de där bilderna som ni inte vet om som jag en gång har redigerat men som är borta nånstans på datorn. 

som denna bild, endast för bloggen. min ring som jag köpte i lördags när jag var på stan med Alice

HEJ!

Kommentarer

  • Alice - Bilderbyalice säger:

    tycker ringen var cool :)

    mke snyggare i guld ^^

    2011-10-24 | 19:13:04
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se
  • Cajsa säger:

    du köpte den!! NAJS :D

    2011-10-25 | 23:58:20

Kommentera inlägget här: