Tovaas yao

Större stil på rubriken önskas

Kategori: most of the crap

Helloj!
Har haft sämst uppdatering denna vecka, ingen! Igen!
Denna vacka har ijallfall sett ut ungefär något såhär:
Måndag: Träning
Tisdag: På teatern stack vi till nån källare, spelkällare eller nåt sånt under "Festprissen" inne i stan och avslutade våran Story Telling, vi vann (nästan) och ingen dog! Forutom min fader dåra som bet av sig sina händer och simma ut i vattnet där han drunkna.
Sen när jag kom hem cyklade jag och Sarah till Alice där vi kollade på hockey, kolla är ksk inte rätt ord men tvn va på och vi satt framför den och fikade och prata!
Onsdag: Hade högstadiets första prov, matte vare som gällde. Hur det gick? Nja sådär, 32 (?) av 40 möjliga. Träning
Torsdag: Sket i träningen och gick ist på hockeyn med Sarah och Felix

Nu är kusinerna här från Umeå så jag ska ta och njuta lite med dom nu!

sämst bild kvalittet!
Bye!

Kommentarer

  • Cajsa säger:

    HEJ TOVA, förlåt om jag bombar dig med kommentarer lite då och då men det är sånt som storkusiner får göra :D!! I HELGEN KOMMER VI TILL ÖVIK SÅ DÅ BÖR NI VARA DÄR!! :D superfint linne på bilden btw ;) Kram!

    2011-10-11 | 23:33:41

Kommentera inlägget här: