Tovaas yao

Första gången Subway

Kategori: most of the crap

Hellöj!
Värsta nice skoldag idag.
Första 50 minuter musik, vi bröt efter 50 så man skulle hinna till badhuset om man gick.
Men jag hade tur fick sjus av Sarah så vi kom in till stan typ 20 över och då gick vi på stan, inget var ju öppet men :p
Sen typ 10 minuter i 10 (skulle samlas 10 i entrén) så gick vi (Sarah, Lykke och jag) till badet och där köpte jag en ny bikini. Var värsta kapet, skulle kosta 900 men kosta bara 100! Glad!
Sen vare bad och sedan Subway, första gången jag var där!


Sen gick vi en stund på stan nu när affärerna var öppna innan det var skola igen då.
NO var ämnet som stud högst uppe på listen. Var värsta nice för vi var bara 9, dom andra var på hockeyläger och så...
Sen var det Svenska och då fick jag hålla i improvisationteater, skojskoj!

Så denna dag tummar jag upp!
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: