Tovaas yao

Sämst tänk av domdära

Kategori: Importent stuff

Hejhej!
Cyklade till träningen/stan idag. Var först på träningen och sedan på stan som var öppen sent idag eftersom det var Tjejkväll, gissa hur sjukt mkt pengar äffarenrna måste tjäna på det! Fullt drag på stan!

arkivbild på mig och min cykel

Men iaf så cyklade jag såklart även hem och som tur var hade jag lampa på cykeln (dynamo!) för att dom osmarta männinskorna som planerar alla vägar ställer lycktstoplparna vid vägen där bilarna kör, inte där människor utan lampor går!
Ogenomtänk! Jag mena jag skulle då inte se mkt utan min lampa på cykel där på cykeln!
Oftast så ligger ju trotoaren alldelles bredvid vägen men inte alltid och det är ju ganska skönt att se vart man går. Alltid, eller?
Tycker det är sämst att bilar får det bättre planerat än cyklister och promenerare, gör ju inte pricis folk att cykla mer!
Har ni tänkt på detta eller vet ni vf dom gör såhär? Kommentera!


Nångång GODNATT!
Tova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: