Tovaas yao

lovelov

Kategori: most of the crap

Jaha, då har man lov. Kuligt kuligt. Men just nu ee jag uttråkad som i bomben, men bara ett tag till för sen ska jag hitta på en massa kuliga grejor som jag bara inte har kommit på än... 

Påsk helgen har spenderas med både slalom, längskidor och en stund på denna underbara plats.
De togs även en hel hög med bilder som jag ska försöka lägga upp senare men inte just nu eftersom att i såna fall... syrran vill ja datorn om jag säger så och henne vill man väl vara på god fot med?
Juste, helt utan skola och sånt har jag kommit på vad lördagen hette på påskiska, påskafton, right?
KRAM

Kommentarer

  • Alice - Bilderbyalice säger:

    låter härligt!! :D

    kanske skulle du vilja hitta på något skoj någon dagg?? :D

    2012-04-10 | 19:03:38
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här: