Tovaas yao

veckan som gått

Kategori: most of the crap

Hejhej!
Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit så att när jag och Sarah kom hem från hennes stuga i torsdags drog vi på stan och sen efter middagen var jag och Alice hemma hos henne, färgade hennes hår, VINRÖTT, och kollade på film.
Sen när Sarah skulle vidare gick jag och Alice runt i nån timme ute i juli kvällen. Kom hem vi tolv och då känndes det inte som ett läge för lite hederlig uppdatering :p
När mamma o pappa kom hem på fredagen, de hade varit i Umeå, åkte Elin, Alice och jag till Torpet :D Dom stannade tills i söndags och jag kom hem med familjen sent igår, och imorrn bär det av igen.
Alice bilder från torsdags
Fler bilder kommer antagligen på måndag eller så eftersom vi kommer hem sent på söndag, Love♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: