Tovaas yao

majsor

Kategori: most of the crap

Kaosar! Tiden tickar och det känns som jag har tusen grejer att göra, jag gillar inte den känslan...
Mamma har gett förslaget att göra en franskchokladtårta swedishstayle så det kanske blir en sån istället för en gräddig med jordgubbar, men vi får se. Det är inte äns säkert att jag hinner baka så...
Men vi ska till Torpet för er som undrar vad jag nu har så brottom till. Firar alltid midsommar där med massa trevligt folk!



Förresten, nån undrade om min syster, Maja, hade nån blogga. Hon har en med sina kompisar men den är låst så att... sen fatta jag inte riktigt för det var typ års sen jag blogga om Maja känns det som. Men det är alltid kul med frågor!
Först letade jag en bild med både mig och syrran men gav upp det ganksa snabbt så ni får två gammla :)
KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: