Tovaas yao

Ice

Kategori: most of the crap

Haft fult upp sen senast och därav denna kassa uppdateringen :s
Men i torsdags bjöd jag hem massa mysigt folk och så fixade vi tacos och tog bussen in till hockeyn. Hade ju fått sitt biljetter av Foppa så passade perfekt!
I fredags drog jag och Lilly in till Sliperiet och träffade Seyla och Sourkea och drog runt med dom. Sen stack jag och Lilly hem till mig och vid tolvtiden skjusade vi hem henne.
Sen lördagen tillbringades även med Lillyn, på stan och sen vidare till hennes crib, kom hem vi elva tiden och kände inte för att sätta mig och blogga. Fast jag känner ju sällan för att blogga så...
Idag var hela familjen hos farmor och farfar, fin middag och allt.
 
Har massa gullig bilder från denna kvällen som jag skulle kunna spamma bloggen med men tror ni skulle lessna efter ett tag, så därför, denna enda allahbild ...

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Asså du e ett fordon!! <3

    2012-10-07 | 22:10:05
    Bloggadress: http://cheesecaken.blogg.se
  • Sofia Sandin säger:

    fan vad du är underbar!! vaffö va inte du med på bilden:((( du ska faktiskt OXÅ se drogad ut på kort nån gång ibland, det ska jag se till brudeeen!!!<33

    2012-10-10 | 22:13:01
    Bloggadress: http://iprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: