Tovaas yao

bilderna från jul jao

Kategori: most of the crap

Och jag börjar året på bloggen med att lägga upp bilder på julen från förra året, min humor yesbox.
 
Vädret var himla perfekt för en julafton som jag tyck de ska va iaf, snö och inte spec kallt. Så vi började dagen med pulkaåkning. Som jag hade längtat!
 
 
Sen vare dags för lunch, TOMTEGRÖT ofc
 
 
 
fiena
och hujedamycket julklappar och en juliggran, mucho nico
Ossen tack till cajsa, snodde alla bilder från den kusinen så all cred till henne.
 
Hade en också ett väldigt fint avslut igår på året men det tar vi en annan gång, haré

Kommentarer

  • Alice - bilderbyalice säger:

    sv: tänkte att du kanske sover,och vill inte väcka dig ;) ifall jag skulle lyckas, såå du kan ju smsa mig ;)
    hahha ser ut som en weheartir bild, meen är jag på den, jag som redigerat å fotat. min keps jue ;) och det är photoshopad, har inte lila hår :(((((((((
    gomorgon :D

    2013-01-02 | 09:30:13
    Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här: