Tovaas yao

Snackade om det i skolan

Kategori: most of the crap

Hej hej!

Idag snackade vi lite om hajfens soppan, det började med att det var en redovisning om själva soppan men inget sas om det där med dödande och det utan mer om soppan. Sen när redovisning var klar så blev det som en liten diskussion om själva dödandet. Typ alla tyckte att det var helt fel med att man släppte tillbaka den levande hajen.

 
Det är så hemskt och äckligt att man knappt fattar det, och ändå äter vissa det.

A... Det var bara det jag hade att skriva för tillfället.

XOXOXO
Tova

Ps. Om du inte har hängt med från början kan du kolla in ett tidigare inlägg om det här: http://ekotovan.blogg.se/2011/march/haj-jakt-1.html#comment  

Kommentarer

  • Alice säger:

    SVAR; när du ska länka mig så skriver du elr så kan du kopiera min blogg adress, så om jag vill länka dig så kopierar jag : http://ekotovan.blogg.se/

    åå då kan du klicka på den elr så får man kopiera elr skriva in det!

    2011-03-21 | 20:55:52

Kommentera inlägget här: